25 oktober


Mitt guld



Godmorgon
Så skönt att klockan är en timme tillbaka. Igår blev de inte så himla sent. Va i stan hela dagen. Runt 8-9 kom vi hem och satte oss vid datorerna. spelade roller coaster kollade idol & dem 2 senats avsnitten av one tree hill. Så bra de är nu. Måste se klart på greys anatomi också. Sen kallade bingen för oss. Har inte riktigt kunnat sova ut denna helgen. Nästa vecka jobbar jag inte. ska på workshops för Karl & Knut hela veckan efter skolan. Denna veckan har vi verderingar på klasserna, några av dem iallafall, vi får betyg & grejer så de gäller att prestera bra då. Sen har vi 2 skriftliga prov också. Har ingen aning om i vad ännu. Nervöst, blir en hektisk veckan nästa vecka känner jag på mig.
På Fredag är de min födelsedag kan inte fatta att de snart redan är 30 oktober. Nästa helg har ellen i vår klass maskeradfest. Det ska bli så kul. Handlade nån assessoar igår på stan som jag ska ha på mig nästa helg. Det ska bli kul och alla är supertaggade till det! Hade velat ebställa en ny maskerad dräkt från tradera men hinner inte få den tills på helgen nu iheller endå så.
Nej nu ska jag käka något för min mage kurrar för fulla muggar och så ska jag ladda batterierna tills imorgon! Ska in coh kolla shemat på mejlen nu.

Ha de superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback