13 oktober

vet jag har blivit jætte dålig på att uppdatera. Mærker de nær jag går in på alla andra bloggar som publicerat ca 10 inlægg jag inet sett. Ær på jobb nu. Det hænde inget speciellt i helgen dærfør jag inte skrivit ngt. Jag va helt slut så jag och lisa va bara hemma och tog de lugnt. har hænt en massa på jobb dæøremot igår var de e som ajg ringfde till igår som kalla mig utlænning och allt. och idga fick jag høra att ajg va en idiot och så. det ræ ju alltid kul med sånna krænkningar. eller inte, blev ingen bra start på jobb. att de finns sånna mænniskor med sånt humør de e ju sorligt. Ska jobba vidare den sista timmen nu sen ska jag heem, till vår ælskade lægenhet till min bæstaste vøn lisa och till min mise savannah. Det ær alltid lika skønt att få komma hem.

Idag fick vi læra oss en jætet rolig jazzkombination med Siv, den finns på youtube ska leta rætt på den coh lægga in den på bloggen så ni får se dansen. På torsdag har vi kostrådgivning och dansanatomi en massa teorui denna veckan. Nu måste jag sluta. ha de super

Kraam

Kommentarer
Postat av: M

Hejhej!!



Har läst din blogg innan men inte på ett tag.... Så jag undrar bara; Bor du fortf. kvar i Umeå? Är du fortf. tillsammans med din kille??



Har sett någon här i Helsingborg i kassan på Hemköp Stattena som är så sjuuukt lik dig.. men jaja



Ha det bra, kram kram

2009-10-14 @ 21:48:14
Postat av: me my self and i

va kul att du kollar in här igen då :) Jag flyttade från umeå i början av sommaren nu bor jag i oslo tillsammasn med en vännina till mig. Är fortfarande ihop med Fredde.men han bor kvar i hbg :D jasså de kanske är min självsfrände i kassan på hemköp dådå. kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback