onsdag kväll

Heej.
Så seg på att skriva blogg. Men jag hinner verkligen inte. Känns som jag inte hinner nånting annat än att gå i skolan & jobba. Idag har jag varit och gjort ett dansanatomiskt test här i oslo hos Tina Hessel fysterapueft. Där hon har testat alla genetiska saker i kroppen. plie, utåtvridning och allt. Det visade sig att jag har 180 grader medförr. Det va ju skönt att veta, så nu ska jag strecha som bara den. Hade inga översträckta knä eller sne rygg. Har fått papper på allt som hon testat på mig, och jag har fått övningar som jag ska göra till en massa saker som jag har fått skader av att göra på fel sätt.

Nu är det bara imorgon kvar, har flamenco, balett , sceniskt utryck och jazz med Siv. Älskar henne klasser hon e fantastisk. Vill bli som hon! Sen ska jag hem och packa för fullt. Orkar inte kånka på en massa så ska försöka tänka efter väldigt noga , de blir alltid så att man packar med sig för mycket. Men den här gången ska de INTE bli så. Tvättmaskinen är i full gång och snart ska jag hoppa i bingen, ser att Lisa redan lagt sig & släckt. Tänak bara tittain på bloggen en sväng coh skriva hej. Blir säkert en massa inlägg på fredag när jag ska sitta på bussen hem i 7 timmar. De blir en massa film och nloggande om alla mina tanka och alla inlägg jag missat skriva sen innan. Hihi..
ha en fin kväll vidare! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gumman!

Du blir lika duktig som Siv. Du ska bara tro på dig själv Och kämpa på. Älskar dig

2009-11-05 @ 16:59:40
Postat av: evelina

Heeeej



Vad fin blogg

Postat av: bitte

Hej vill tipsa om min nya tävling.

Du har chans att vinna 800kr på shopping4net.



http://www.lovemercury.se//2009/november/tavling-1.html#comment

Postat av: mirre

ohh. jag skanar dig! Vi ses ju snart, jag kommer också hem på julen!!! :D

2009-11-17 @ 20:37:52
URL: http://mtv.se/mirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback