30 november

Sitter på jobb nu och sliter med att få salg. Finns så otroligt sura mænniskor! Och så knasiga namn alla har, herre gud. Asså snorre. De viskar jag nær nån heter. Jag kan ju inte sæga de høgt. Pinsamt. Snorre vem heter de! Av alla namn man kan vælja. haha! Har varit en svæng på ICA nu i pausen køpte mig ett choklad tills imorgon i skolan och 4 klementiner. Nu har all julbelysning kommit upp på karl johan. Det ær så fint och en massa tomtar & røtt i alla skyltfønster. Mysigt værre! Længtar så mycket tills jul, då hela familjen ær samlad! Næstan hela i allafall.. Nu ær det bara 14 dagar tills pappa kommer! Gaahh!! Ohh kommer bli en massa god mat och bra filmer och grejer. Kænner mig som 10 igen nær pæronen ær på besøk. Det ær så hærligt! Så får de gærna førbli :)
Från och med imorgon går vi till ca 18.00 i skolan. Blir långa dagar kommer i inprincip bo på skolan denna veckan kan man sæga. Så antagligen blir de inte mycket bloggande. Men en massa dans!
Idag hade vi workshop med Belinda i hiphop. De va grymt kul! HON va grym.. 
Imorgon har vi pilates, sjælvstudie, jazz och genomgång av julførestællningen!
Nej nu tog pausen slut, ska jobba vidare och få skrapat ihop lite pengar tænkte jag. Snart får jag træffa min ælskling! Kan inte vænta længe till, spricker snart! Ha en supermåndag! Hørs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback