28 november




Pinochio va super! Blev en himla massa skratt. Lisa hittade på internet att dem nu spelar upp sjöjungfrun på broadway i USA. De hade inte varit fel att se. Den e säkert super bra. Vill se jungelboken och lejonkungen. Tror dem e uppsatta i London nu. Om jag inte sett fel. Vaknade ganska tidigt idag , men somnade bums igår efter jag släckt lampan va såå trött. Sov inte särskilt gott inatt för Savannah lyckades väcka mig 70 ggr. Kattskrell!! Nu har vi på The Holiday på tvn och Lisa sitter coh kollar på Desperet Housewifes på datan. Snart ska vi nog tiill bogstasveien för och checka in MONKI. Om vi orkar. Ikväll ska vi se en dansförställning på operan som vi väntat pålänge nu. Sen bär det av hem till Maria. Imorgon är det julbalen. läängtar såå mycket!

Nästa vecka blir riktig hård går till klockan 6 i skolan alla dagar. Har elevsamtal rep till julföreställningen och en massa massa. Sen ska vi va i skolan hela helgen för vi har typ 6 julföreställningar. Kommer va helt färdig! Sen på måndan ska man upp igen och dansa. På Fredan kommer pappa hit sen är det bara 5 dagar kvar tills jag ska till Helsingborg. Då är det jullov!! Har så mycket hemlängtan. Vill träffa mina vänner, min familj, min Fredrik också vill jag ha jul..
Ska försöka komma ur pyjamasbyxorna nu.. Om det är möjligt! Ha en bra lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback