11 redan

Så dålig jag ær på att uppdatera. Men jag har haft fullt upp sen onsdes førra veckan, nær jag uppdaterade senast. en hel vecka sen, så dålig har jag aldirg varit førut. Ska inte hænda igen så hæng kvar! I helgen åkte jag till helsingborg, træffade min ælskling Fredrik, slækten var på kalas hos min kusin & bio med mamma, var ute och åt med Fredde och en massa annat. Hade de super trevligt. Hant inte med allt som jag ville dock. Men det blir en næsta gång också. Snart ær det jullov ju. Då blir jag hemma i  lite mer æn 2 veckor. Hinner med lite mer då hoppas jag. I søndes åkte jag hem tillbaka till oslo. Hade saknat min kise så mycket. Det gør jag alltid, de e ju mitt lilla barn! Så i tisdes va jag i skolan som vanligt.- sprang ivæg till jobb efter skolan, jobbade till 9. Idag har vi haft acrobatik på moderna lektionen och bara repetioner till julførestællningen på jazzen. Det ær inte kul att repetera! Sen hade vi kør också, nu sjunger vi jul, jul, strålande jul. Hihi på svenska. Den kan norskarna gott smaka på. Nu nær vi sjungt greas låtar, chicago låtar och allt av de e på norska. Fast alla norskar ær vældigt bra på att uttala svenskan.

Nu sitter jag på jobb. Har bara en haltimem kvar. Går riktigt segt idag! Vill hem ær hungrig! Det ær jag alltid den sista halvtimmen, Tror det væntar paj på mig nær jag kommer hem. Som Lisa & Sanna har bakat. Sanna, Lisas kompis har kommit på besøk till oss idag och stannar till måndag! Vill också ha hit mina vænner. Imorgon ær det en helt vanlig dag i skolan. Fredag också, fast på eftermiddagen ska vi kolla på D3 (danslinjen åk 3) slutførestællning. På kvællen ær det pyjamasparty på bårdar hela natten lång. Ska bli så kul førra bårdar festen va den bæsta fest jag nånsin varit på. Så kan inte tænka mig något annat æn att denna också blir galet bra med alla dansmænniskor. Och på lørdag blir det fødelsedagfest hos Maren i klassen ska fota en massa i helgen och lægga in på bloggen, så ni får hænga med på vad som hænde i helgen. Saknar alla i hbg redan.
Gleder mig till juleferien! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback