Fredag


Jag älskar min bebis!


Idag är det fredag, denna veckan har varit perfekt, har bestått av en massa rep i och för sig, nästa är det föreställning & idag kommer Fredde, ikväll ska vi kolla på mina lärare som ska visa en del av deras föreställning (working progress) Imorgon ska jag jobba som vakt utanför idun, vägleda alla till deras repsalar. På söndag är det IDUN föreställningarna. Det ska jag titta på, kommer att bli super skoj! Tror denna helgen kommer bli väldigt lyckad, igår var jag med Lisa på bio och såg 17 again, såå rolig den va, jätte bra! Sen följde hon med mig hem och sov här, hade värsta äventyrs drömmen med Lisa inatt, haha ska ta och berätta om den senare! Nu har vi modernt sen dubbel lektion i dancehall.

Ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback