fredag

Vilket ostabilt väder, varför kan vädret inte bara bestämma sig. Igår var vi i stan och kollade på alla i sina fina balklänningar utanför dunkers, sen mötta jag,anna & elin upp emelie och cilla på knutan för att hitta present till en annan Anna & Elin som har födelsedagsfest imorgon hemma hos sig. Efter det satte vi oss på espresso house Elin bjöd mig på scones. Och vips så va klockan redan halv 7. Jag & Anna fick eld i baken och körde ralli hem till mig för att packa min väska, sen åkte vi mot anna stannade på city gross för att stor handla till hennes föräldrar & lite godis till oss. Sen kom vi hem och käkade pasta med skinksås, super gott va de! Sen kollade vi på 5 one tree hill avsnitt, så nu har jag sett hela säsong 6. Det är så braa! lätt mitt favorit program, längtar tills säsong 7 kommer. Det ryktar om att Payton inte ska vara med i den, men de vore ju knasigt! Vad är one tree hill utan Payton. Nada! Snart ska jag hem, för Anna och dem ska få besök ikväll. Får se vart kvällen tar mig, imorgon är det party!


Kommentarer
Postat av: Anna

Meeen , imorgon ses vi igen :)

Postat av: Becca

Hon är så galet söt din syrra :)

2009-06-03 @ 13:30:17
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback