Tisdag









Godmorgon! Guud va jag sovit dåligt dessa senaste dagarna, den senatse veckan skulle jag vilja säga, det är så fort man börjar grubbla, då är det omöjligt att kunna sova hela natten. Vaknade 2 ggr inatt som tur va hade jag lätt för att somna om. Men vaknade 6 nu , fattar inte varför för jag kunde inte somna igårkväll. Skulle inte gått upp förens om en timme egentligen! guud va detta är jobbigt, det är sen jag fick reda på min intagning till Bårdar. fattar inte varför man ska grubbla så fort något annorlunda händer, hur e vi skapta! Så nu har jag satt mig i tv rummet och satt på mtv, just nu spelas Rihanna. Snart ska jag käka mina sista scones sen i söndes. Igår efter att jag & Lisa gått i stan i 3 timmar efter skolan gjorde jag och Fredde bakade potatis med skagenröra, det var så gott. Det blev röra & en potatis kvar så den ska jag ta med idag i skolan, Lyx, bakad potatis i skolan, kan det bli bättre, så borde jag ta med mig min påskmust också, som jag va inom & köpte igår på hemköp! Snart är det Påsk och snart ska jag hem till kära helsingborg. Läängtar! Nej nu ska jag käka för jag blev plötsligt vrålhungrig. I helgen blir det filmkväll med Lisa, vi ska se yellow & Marley & me. Sen har jag inte mycket mer planerat! Ha en bra dag! Är denna inte en bästa så finns det ju en dag imorgon också!

Kommentarer
Postat av: mirris

va fin du ärrrr! saknar dig, snart ses vi gumman!

Postat av: annso

Var har du köpt din tröja? :)

2009-04-04 @ 16:52:55
URL: http://kiingwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback