tisdag dag 4

På morgonen vaknade vi av lite solsken, efersom att det var så mycket moln på himlen så bestämde vi ss för att ta bussen till puerto Rico som är mer solsäkert. Så tidigt var vi uppe och åt frukost , letade efter bussen vi skulle på och då hoppa 2 till på fårn vårt hotell som hade bott i puerto rico tidigare så dem visste vägen. Vi hade bestämt oss för att åka till en konstgjord strand. Och vid 12 tiden bar det av.


pappa på bussen till pouerto rico


fotade en hel del i bussen på vägen dit , resan tog endå ca 30 minuter


Ush & fy vilken fart bussarna körde i uppe i bergen, det var fruktansvärt, om inte mitt hjärta va uppe i halsen , vet jag inte var de va.







väl framme, fick vi gå en bra bit innan vi kom fram till standen


Jag va såhär  glad när vi äntligen va framme vid starnden , men humöret tappade jag fort när alla regn moln var täckta över hela himlen.


Det var pappas födelsedag så på kvällen åt vi ute på en fin restaurang och träffade G.
Maten va så god att jag & pappa bokade bord igen på fredan , sista dagen i GC.


Efter restaurangen gick vi på ett diskotek i stan, pappa intog scenen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback