sthlm


2 molnlager förklara de ni!?


väl hemma hos Anna


jag & Lisa på espresso house


Anna & Lisa på danscenter


Elin, Anna & jag på plattan


elin, Anna & lisa fisa




Jag & Elin


Jag & Lisa på dansenshus


RÖRA!!!


Jag med min nya fina väska


All of us


BIO




Förlåt att jag bloggar så dåligt, borde uppdatera varje dag så ni har något att läsa och lite bilder att se på. Men jag har aldrig tid över. Fattar inte va de är som jag gör hela tiden. 24 h på dygnet är alldels för lite. I helgen var jag i sthlm, jag och lisa tog flyget på Fredan efter skolan, sen mötte Anna upp oss på centralen, vi köpte tacos på hemköp sen blev det taco kväll framför tvn i Annas lägenhet, Vi tittade på lets dance och efter de blev det en monopolrunda. Jag & Lisa förlorade stort när vi hamnade på Annas gatoir där det var 22.000 kronor i hyra. Hej och hå lite för mycket för den ekonomin vi satt med! Anna vann, jag & Lisa kom 2:a. På lördan gick vi upp tidigt och åt frukost på espresso house, gick i stan och gick till dance & gymshop där vi va i säkert upp till 2 timmar, provade allt möjligt. Köpte 2 balettdräkter, nya trekår, shorts och ett par nya balett skor, de behövdes det har blivit hål i mina gamla. Sen mötte vi upp Elin på stadium och gick & tog något att äta i kungshallen. Sen åkte vi hem till Anna och när kvällen började närma sig, tog vi tåg & buss till Annas kompis Lisa och där blev det slagerkväll. Sen åkte vi hem för att få ordentlig sömn till audition. På söndan mötte vi upp Marie på centralen sen gick vi till dansenshus och började värma upp. Audition va skit kul och skolan verkar jätte bra . Om 14 dagar får vi svar.
www.baardar.no om ni vill kolla läget! kl 4 va det slut då hade vi haft 1 klass balett & 1 jazz slutligen intervjun. Eftersom att de va då 8 timmar tills mitt & Lisas flyg skulle gå tog vi en fika på Sandy´s och bokade biljetter till bröllopsduellen på SF. Så den såg vi, skiit bar va den! Sen fick vi ta flygbussen från T -centralen och såklart va vårt flyg försenat ett tag. Så jag va inte hemma förens 1 på natten i söndes och på måndan va de bara att le och se glad ut kl 8 på morgonen vid stången redo för balett. Tack för en underbar helg tjejer. Synd bara att det gick alldeles för fort.


Kommentarer
Postat av: MIRRE

Va fina bilder.. SAKNAR ER!

Postat av: Dina

Hejhej

Jag undrat vart du köpt din resväska och om dom finns kvar. Helst hur mycket den kostar också :-)

2009-03-21 @ 21:12:23
URL: http://dinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback