fredan


Jag & Lisa på flyget till sthlm arlanda


Det var dagen innan jag och pappa skulle åka till GC. Jag & Lisafisa hade tagit ledigt från skola för att hinna med vårt flyg som gick runt 12 tiden. Hon sov här dagen innan och strax innan flygets avgång kom S och hämtade oss. Det va skönt att ha ngn att åka med till stockholm. men därifrån skildes vi åt på en fika. hon skulle ta tåget mot linköping och jag nästa flyg mot Skåne. Där mamma & pappa förhoppningsvis skulle stå coh vänta på mig. flygresan gick bra , fick min väska och min päron stod & tog emot mig. Det är lika underbart varje gång jag får träffa dem. Vi åkte då direkt & kollade på mamma nya soffa som hon hade köpt men inte fått än så vi åkte till möbel affären. Supersnygg dem kommer sitta fint i mammas tvrum. Sen åkte vi hemåt och där va dem 3 små valparna såå himla söta , har aldrig sett dess like ni som vill kolla gå in på pitau.nu där finns en massa bilder på dem. Sen somnade vi allsemmans gott. Imorgon skulle de bära av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback