Fredag




Godmorgon! Vaknade hlav 6 imorse klar vaken. Kunde omöjligt somna om så jag fick gå upp se de andra avsnittet av one tre hill som kom ut i tisdes. Det är så himla bra! Tänkte gå och käka frukost nu, fast att kyl & frys i inprinciåp är tomt just nu, får gå och storhandla idag! Btw Jag var ju i sthlm förra helgen & var på audition till bårdar i Norge. Jag kom in i Oslo! Kan inte fatta att det är sant. Det sjuka är att Lisa & Anna också kom in och i samma klass kom vi alla 3. Så då kommer man kanske bo i oslo i 3 år till framöver. Vem vem! Har 2 skolor kvar att söka här hemma i Sverige. Har strökit en del nu när jag kom in på den här skolan. Jag är så glad, vet bara inet var ajg ska göra av all min glädje, spricker snart! Och snart ska jag hem till kära Helsingborg, det kommer alltid att vara hemma för mig. Saknar det jätte mycket, ska bli kul att få komma tillbaka en vecka över påsklovet. Nu har jag sagt upp vår lägenhet också, känns konstigt att man ska lämna allting här nu. Men det är så det är! Så lägenheten är bara vår i 2 månader till. Gaah^^ var kommer jag bo sen! Nu ska jag käka gröt sen hoppa i kläderna och vi får publik idag i skolan. Någon folkhögskola som ska komma och kolla. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

GRATTIS! :) Vad kul för dig att det går så bra!

2009-03-27 @ 13:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback