utgång


Anna, Aleks & mirre på Hanpan


Igår var en hel underbar kväll. Så himla kul!
Det började med att vi gick till hanpan, i & med att vi planerat att sätta oss där från början, men de fanns inga lediga bord, det var fullproppat så vi gick till utposten istället, fick super plats, sen gick vi vidare till hanpan, och sen hamnade vi på utposten igen, i och med aleks jobbekompisar var där. haha aleks berättade en rolig historia om hon ena tjejens kille, som hade varit skit full på nyår gått iväg med en tatuerare och tatuerat in gott nytt 2009 över hela rumpan! Haha , så jävla sjukt, det skulle till coh med vara bättre att skriva SKIT! haha.. de va kul, så vi va där ett tag, sen gick maria , men kvällen va inte slut än. Vi följde med ett par kompisar till Tempel, kom in gratis och dansade loss resten av kväll! Sen tog vi sista bussen hem och jag sussade hos Aleks, efter 3 glas vatten och 1 macka, somnade vi bums..

Imorse vaknade vi ovanligt tidigt redan kl 9, blir inte klok på mig själv, varför kan jag inte sova längre, morgon människa är vad jag är! Men tror nog jag vaknade av aleks mobil ändå i morse. Tror faktikst att jag hade kunnat sova i evigheter med hennes mörkläggande rullgardiner + parsienner. Så vi låg och snacka ett tag tills luften tog slut i lungorna (kändes de som) brådskade ner till köket och klunkade vatten & käkade frulle, lite gifflar på det också mums. Sen kom carro och hämtade oss vi åkte iväg till väla en sväng för att Carro hade en grej att fixa sen körde dem mig hem. Känner mig helt färdig idag, hade bara kunnat lata mig i soffan hela kvällen idag känns de som! Skulle lätt kunna klämma en ben & jerry nu asså, men ska ta lite jordgubbar och glass istället & försöka få tyst på min tjutande kise som yrar runder här i lägenheten! BORTSKÄMD är va hon är!


Jag & Carro på utposten


Aleks & Anna

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Brandt

Jag tycker du skriver jätte bra och fina bilder.Va söt du är, passar jätte bra i den nya färgen på håret. Hoppas att du kommer ihåg mig från semestern på Gran Canaria.

2009-06-07 @ 17:30:57
Postat av: k

ursäkta, men du har sjukt fint hår, vikken hårfärg använde du? :)

2009-06-11 @ 09:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback