Torsdag


Make up: Mirre
Foto:Mirre


Gud va de blåser, höll nästan på att blåsa omkull innan påväg ner till kullagatan, tyckte bättre om det soliga vädret. Imorse vaknade jag hemma hos pappa, mamma hämtade upp mig runt 11 tiden, för överaskning, fick 3 nya tröjor på stan, 1 på Gina & 2 på H&M .. Sen yrade vi runder på väla för att byta ett par strumpebyxor till Ida som mamma köpt i stan. När jag kom hem slängde jag i mig litemat , sen cyklade jag bort till statoil för att möta upp maria. Vi cyklade in till stan satte oss och pratade en massa på kullagatan , sen börja de plötsligt regna, så vi sprang in på Gina till aleks, stod och störde där ett tag i hennes arbete. Sen när det slutat regna cyklade vi hem igen, och det var super kallt. ush och fy. Är hemma nu & har tagit mig en varm dush, ska dricka te nu så jag får tillbaka kroppsvärmen sen ska jag lägga mig i soffan och läsa i min bok. Ikväll ska vi kanske till Sara och grilla.. Är det sånt här väder så tror jag att jag borrar mig ner hemma hos pappa framför första säsongen av lost ..

Kommentarer
Postat av: M

Sjukt snyggt!! du är verkligen fotogenisk.

2009-06-04 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback