Tisdag



Anna åkte precis. Igår var vi på stranden hela förmiddagen sen på kvällen åkte vi till viskängen och satt och snacka och grillade sen åkte vi hem, på vägen träffade vi min pappa , följde med honom hem och glodde film, När klockan blivit 1 var vi alldeles för trött för att se resten så vi körde hem och la oss hos mamma. Imorse gick vi en lång promenad, nu har hon kört hem och jag har nyss kommit ut ur dushen, tänkte sätta mig här nere på gården för att sola lite , men det verkar bli sämre väder redan nu. Tänkte slänga mig i mammas härliga soffa och läsa min bok som jag börjat på. Den verkar riktigt bra, sen ska jag gå ut med Savannah lite försöka knäppa några bra kort på henne kanske, sen ska jag till väla med Fredde och ikväll ska jag hem till pappa & se resten av filmen. Imorgon är det onsdag och jag har ingen aning om vart den dagen tar mig. Ni får ha de super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback