Onsdag



Tråkigt bara att det blivit sämre väder idag, Anna är påväg. Snart ska jag käka sen tänkte vi köra ner till stan och fika, ska ringa mirre snart också. Har glömt att berätta om tragedin igår, vaknade av ett buller i vardagsrumssoffan , for upp och hittade savannahs halsband men ingen svannah i mammas sovrumsfönster, utan att tänka for jag ut, utan skor nyklat och allt, Sprang överallt och leta efter min bebis. Var helt förstörd, så jag sprang upp igen och kolla så hon inte fastnat i fönstret, när jag kommer inforandes genom dörren ligger hon på vardagsrummattan, bröt totalt ihop, blev så lycklig av att se henne, trodde verkligen att jag inte skulle få se henne mer. Det hade jag aldirg klarat! Tack och lov slet hon sig loss! Savannah är något av det bästa som hänt mig! Är så lycklig att jag fått henne i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Emma

är det slut mellan dig och din pojkvän?

2009-06-03 @ 18:41:45
Postat av: yasmine

Fan va söt bild Tirre. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback