its gonna be okey

Då var bounce summer camp slut. Super tråkigtt, ville inte att de skulle ta slut. Idag hade vi i alla fall sista klassen med ambra & Fille. Håller på att lägga in klippen nu på youtube, så jag kan haffa in dem på bloggen sen. Dagen på BSC avslutades med grillparty. Nu är vi hemma igen, har kört vår vanliga rutin, dushat & ätit och nu har vi hamnat vid datorerna. SYTYCD är ju på tv nu, första avsnittet! imorgon ska vi åka in till stan , hoppas att det fina vädret håller i sig. Och sen ska vi äta glass i gamla stan hade vi tänkt. hålle på att planera för fullt till midsommar också, nus ka jag kolla vidare på so you think you can dance sen blir det väl bingen!


Jag & en tokig Anna


ACKIS♥




ett stycke tess


jag på espresso house

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback