I never promise you a rosegarden



Godkväll, för er som inte sover ännu. Idag vaknade jag & Anna sent igen, somvanligt. vaknade av en hostattack kl 4 imorse med värdens finaste soluppgång, hela himlen va orange rosa. Men det varade inte länge för när vi vaknade runt 12 va det bäcksvart. Så när vi åkte in mot hötorget med pendeln började det såklart att regna, och jag hade sandaler, GREAT! men det hindrade oss inte , vi gick i lugn och ro i stan hela dagen, tills klockan hade sprungit iväg och blivit 6. Var vrålhungriga så på t centralen på väl hem ringde Anna och beställde pizzan , som va färdig att hämtas när vi kom fram, slängde i oss den och sen blev de en massa vänner avsnitt. Idag ska vi lägga oss tidigare än vanligt, typ snart, efter att Anna ränsat färdigt sin låda som hon hittar en massa i . kort, brev, pannband och allt va de , jag hör lite , ohhh , nää vaa, kolla terese, den ska slängas, slängas, slängas , slängas..
Och min hosta är inte över. Jätte jobbigt 4:e dagen jag hostar såhär nu, Nu får de räcka! Pratade med pappa i telefonen innan, fick höra att savannah hade varit på rymmen, PANIK. men hon är tillbaka nu. Imorgon är det midsommar, då blir det vin, jordgubbar och sill med en massa annat gott och sen utgång nån stans här i sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback