"here comes the sun"

 
The dream feat. Kanye west-walking on the moon


duruturu, here comes the sun and I said, its alright! Igår hade vi jazz med benke, sen hade vi hiphop med fille. Riktigt skön stil hade han, konstigt att dem är en grupp bounce när dem e så olika individuella. Dansade hiphop till låten ovan, det gick fort, och han hade lagt in lite house steg. Såå roligt det var. Idag har vi jazz hela dagen först med jenny & sen med benke. Ska försöka filma också Om jag och Anna lyckas hamna i 2 olika grupper vill säga. Åhh det är bara imorgon kvar! Vill inte att det ska ta slut :( Fast på torsdag ska vi ta en balett klass för lotti, som jag haft en gång på en intensivkurs på balettakademien, måste köra åtminstonde 1 klass innan audition. Ska bli jätte kul att få dansa balett igen. Nu har jag inte ont i halsen längre, så himla skönt men jag somnade inte förens 4 igår pga av mina hostattacker som kom , precis när jag hade lyckats somna! Var så rädd att väcka Anna, men hon sov som en stock hon! Nu ska vi äta frukost och kolla på de senaste SYTYCD avsnittet! Håller på att tvätta samtidigt , sen ska vi in till Ackis och dansaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback