a womens world

Imorse kom vi farm i sthlm runt 6 tiden. Hade knappt sovit nånting på resan, det fanns så mycket folk så vi fick bara ett säte var och jag kan verkligen inte sova sittandes, helt omöjligt, va nära på att lägga mig i gången och sova. Det var ju helt okej på väg till discotävlingar. Fast jag hade ju suttit i framrutan om vi hade krockat! Så jag valde att sitta kvar på min plats, Anna sov som en stock. Det kröp i kroppen på mig, den sista timmen lyckades jag somna, så när jag vaknade va vi äntligen framme, fast resan var inte slut än. Hade min stora resväska, dator och handbagege att bära på och vi skulle åka tåg & ta oss på för den jäkla backen som man måste gå för  att komma hem till Anna från tunnelbanan. När vi va framme var vi jäätte svettiga och såå himla trötta. Så vi käkade lite macka, bäddade och somnade bums. Sen vaknade vi halv 12, och var hur trötta som helst fattade inte att vi skulle upp kändes som om någon riste om mig mitt i natten. Slet mig upp från sängen, för att vi skulle hinna veckohandla på MAXI innan BSC. Det hant vi, och efter de åkte vi med tåget in till ackis, först hade vi Ambra som gjorde en helt underbar modern/jazz koreografi till 9 crimes med Damien Rice. Sen på pausen gick vi till espresso house i regent och käkade vars en scones. Sen bar det av tillbaka till Ackis för nästa klass med Alvaro, med honom hade vi hiphop. Var hur kul som helst , han gick igenom väldigt noga så man hant få in allt material.. Åhh det var så kul idag , så så kul det går inte att förklara!! Imorgon har vi Jenny i jazz och fortsättning på hiphop dansen med Alvaro. Vi har precis ätit lunch, blev tomatsoppa , passade på att käka de nu innan Lisa kommer har för mig att hon inte gillade de. Det är såå gott! Nu ska vi kolla på de första vänner avsnittet av säsong 1. Har fått en inställning om att vi ska upp tidigt imorgon och jag har ångest över att ajg måste sova ut, jätte jobbigt är det och för det andra känns det som söndag! imorgon kväll blir det antagligen taket på lava ! Hiphop jaaam.


en del av min kära familj, saknar er ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback