13 Juli



Kom precis ut på balkongen, pappa skrämde livet ur mig. När jag kom ut på balkongen såg jag det här svarta stora molnet. Verkar vara jätte nära. Har skickat bilden till aftonbladet nu. Läste på HD att det var 500 km som brann på soptippen. Det är mycket det. Har varit ute med savannah nu i en timme också. Hon travar fram har blivit jätte duktig, nu är det mycket roligare att gå ut med henne. Sen dök pappa upp med Cher också. Sen kom mamma också. Så va vi alla ute. Nu sitter jag hemma och gör ingenting i inpricip. Anna kommer strax. Så ska vi fixa oss, sen ska vi möta upp Carrocoh åka hem till Emlie för förfest! Sen blir det måndagsklubben på Tempel och Hanpan. På Onsdag bär det av mot Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback