tjejkväll hos Aleks

Igår var vi hemma hos aleks, först åkte vi till city gross för att handla chips, läsk & mat. Käkade tomatsoppa, det är enkelt och går snabbt om man e hungrig. Sen blev det guitarr hero till kl 12 på natten, hade kunnat fortsätta spela de hela natten, tycker att det är så kul! Sen skulle vi blåsa upp madrassen som Anna hade med sig. Men hlavvägs full med luft började den låta konstigt i fläkten, då hade aleks gardin åkt in och hela madrassen va pajj. Så resten av luften fixade Anna med sina lungor. haha ! Jisses va hon blåste i ca 20-30 minuter. Men full blev den! Sen när vi vaknade va den rena rama vattensängen. Sen började vi kolla på film, fast alla andra somnade så vi stängde av i halva filmen. Sen var det läggdags, men jag & Anna va totalt radarstyrda haha! Fast tillslut lyckades vi också somna.


Anna körde medium stadeiet sen och klarade 85%


Maaaaat


Daniel , aleks kille (proffset själv)


Anna som blåser madrassen


Jag & Anna



Och en liten film på mig & carro för att liva upp de hela!

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHA säger jag bara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback