"så som vi skulle va"



Man ska ta varje dag som om den vore dem sista. Berätta för alla hur mycket man älskar dem coh hur mycket dem betyder för en oftare än vad man egentligen gör. Tänka på positiva sidor av människor och situationer, vara glad för varje minut du är arg eller sur förlorar du 60 sekunders glädje.
Det var en sekund ifrån att jag och Fredde blev påkörda i sidan idag. Vi hade varit på Väla, ätit & fredde hade shoppat lite. På vägen ner från backen innan vi ska svänga in till Fredde, kör jag när jag har fått grönt, på min vänstra sida kommer en svart bil i ca 110 km/h på en 50 väg, som kör för rött. Mitt i vägen tvärstannar jag, helt paralyserad av chock. Jag bara såg bilen närma sig i slomotion och jag kände mig helt handickappad, då skriker Fredde KÖÖÖR! Och jag pressar ner gasen för fullt. Jag var helt chockad. 60 sekunder efter dränks jag i tårar och kroppen kunde inte sluta skaka. Han skulle ha kört in rakt in i min sida. Om inte Fredde hade varit där och skrikit åt mig att köra hade jag kanske suttit kvar i chock och då hade den jävlen tagit mitt liv.
Det var så sjuukt obehagligt, tänk om detta skulle bli min sista dag & jag hade inte ens vetat om de.
Vad hade hänt imorgon? Det hade ju varit en ny dag..

Kommentarer
Postat av: fredrik

jag älskar dig, låter aldrig något ont hända dig.

2009-07-15 @ 07:22:33
Postat av: Jasmin vitaminkusin!

Folk är fan sjuka i huvudet idag, idag vågar man inte änns köra bil ute för folk kör som idioter. Jätte fint skrivet. Älskar dig teles <3

Postat av: Michelle

Folk har fan inget vett i huet, det är samma sak här i Landskrona. Dem kör som idioter, på en 50 väg kör dem lätt 100km/h i sina jävla bmw:s.



Du kanske hörde om hon lilla flickan som blev påkörd för några månader sen, hon sprang rakt ut på gatan och dem kom körandes. Ändå har vi såna "hinder". Jävla puckon!



Tur att Fredde var där och skrek, & skönt att ni klara er! :)

2009-07-15 @ 13:48:14
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback