på väg mot linköping

JAHA Då VA MAN PåVäG MOT LINKöPING Då JA. HAR SUTTIT På BUSSEN SEN HALV 11. HAR KOLLAT På ICE AGE 3 OCH SOVIT EN STUND. URSäKTA DEM SMå OCH STORA BOKSTäVERNA äR SOM SAGT FORTFARANDE På INLäRNING NäR DEDT GäLLER DENNA MOBILEN. TOG TYP EN KVART FöR MIG OCH FATTA HUR JAG KOM IN På INTERNET. JUST NU äR VI I  JöNKöPING.Så OM CA EN TIMME SKA JAG VäL VARA FRAMME SKA RINGA LISA EFTER DETTA INLäGGET OCKSå. Så LäNGE VI HAR PRATAT OM DESSA RESORNA ATT JAG SKA TILL HENNE OCH HON TILL MIG. OCH NU äNTL.IGEN äR TIDEN INNE. UNDRA VA VI SKA HITTA På IDAG. HIHI! NEJ NU SKA JAG RINGA LISA FöR NU HAR VI STANNAT I JöNKöPING OCH JAG SOM VILLE HINNA SE WALLANDER OCKSå INNAN JAG VA FRAMME. HäR REGNAR DE. HA DE SUPER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback