7 juli


Anna,jag,Anna,Emelie,Viktoria,Louise och Elin


Idag har jag varit på väla med min pappa och tapp en sväng, kollade mest datorer,kameror & mobiler. Sen gick vi en sväng på IKEA också. Sen bar det av in till stan , där vi käkade dagens på HAKET. Sen åkte vi och fixa ett ärende till pappa, som jag just nu suttit och hållt på med i 2 timmar coh lekt med nu. kom precis hem till mamma. Ska läsa lite i den sista boken av twilight serien hade jag tänkt. Ikväll händer de väl inte så mkt. Förhoppningsvis ska jag till stranden imorgon och på kvällen blir det stand up med en massa glada skratt på tivoli med gänget. Sen är det helt plötsligt Torsdag , jag och pappa kanske ska se thomas ledin på sofiero, sen e de HELG!
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback