29 Juli

Kan inte fatta att vi snart är inne i Agusti. Var har alla dagarna tagit vägen!  Snart börjar jag skolan igen. och får ordentlig träning dagligen. Ska bli så jäkla skönt och undra hur mitt liv kommer att bli i oslo, om det kommer att förändras mycket! Men jag är så taggad så det inte är sant. Men jisses va denna sommaren varit bra, förutom att jag bara varit på stranden sammanlagt 6 dagar av hela sommaren, de känns lite segt! Den lille sommaren man har lixom. Nej nu tycker jag att vi kan få tillbaka vädret. SMHI visade strålande sol idag, hur kan dem ha så fel. Dem é sämst! Man ser ju inte det minsta av blå himmel. Är så fruktansvärt less på detta vädret. Igår var jag med mamma på väla & handlade vitaminer till Vannah. Tror hon behöver de hon är rätt smal och så fäller hon en massa med. Så en tablett ska hon  få nu dagligen, hon slänger i sig den också, så de va ju skönt så man slipper tvinga den i henne. Igårkväll åkte jag hem till Fredde & sov där, vi kollade på film 12 rounds, den va skit bra!

Idag kommer lisa. Vi ska börja dagen på Tivoli ikväll med stand upp tror det är sista onsdagen med de där denna sommaren. Plus att det är så mysigt att sitta där. Imorgon hoppas jag att det ska bli fint väder så vi kan gå ner och lägga oss där vid gröningen och fria, för den sidan av Helsingborg måste hon bara se. Och helgen är fullspäckad. Tiden kommer att gå så fort. Vi måste kolla lägenheter till oslo också innan hon åker hem till Linköping. Vi har 2 stycken som vi jätte gärna skulle vilja ha mitt i centrum ca 5 min från skolan. Fast vi måste bo en till, så jag har mejlat alla om det är ngn som är intresserad av att dela boende med mig & Lisa. Så vi får väl se. Nej idag måste jag färga håret också, det är ett måste. Ser förögävligt ut! Sen ska jag dusha och göra ved mig & hämta Lisa på stationen.
Ha en bra dag!



Bild från i Maj på Liseberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Bor i oslo och vet hur extremt svårt det är att få lägenhet här, speciellt om man inte har möjlighet att vara här och gå på visning.

Men om ni ska studera, är det inte lättare för er att leta studentbostad då? tex silon?

2009-07-30 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback