22 Juli



Godmorgon godmorgon.
Igår var jag med Anna, vi va ute med Savannah segproppen, men det dröjde inte länge förens vi gick tillbax med henne igen, sen blev det stan. Efter att Aleks & Carro slutat jobbet åkte vi till lampaffärer, Ikea och allt va de va. Aleks inhandla till hennes & Daniels nya hem. Det ska vi få se på Måndag! Då blir det galen tjejkväll i deras lägenhet! Haha^^
Efter rundan vid Väla, kom jag hem & krängde en skål jordgubbar. Dem tar ju snart slut. Vet inte hur jag ska klara mig då! Äter jordgubbar varje dag. Sen tog jag bilen och åkte hem till Fredde. Nu bär det av till Malmö med pappsen & Anna. Ska inhandla danskläder på balettshoppen, handla smink på marknaden & gå lite på stan. Imorgon börjar festivalen. Ska bli så kul och den börjas med en talangjakt på stora scenen runt 3 tiden. Nu måste jag kila!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vilken fin soffa ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback