im still in cirkels



Då var det 2009, jag som precis började förstå att det redan var 2008
, och shop så var det slut. var tog det vägen? Nu i år ska jag fylla 21, 21 hela år, är jag gammal nu?! fullvuxen?!  Vet inte om jag vill bli mer än 21. det är bra så här, såhär vill jag stanna, va lycklig & tagit rätt beslut i livet. Vill inte ha några motgångar, fast då hade jag kanske inte lika mycket uppskattat mina framgånger om inget gått utför. Höstterminen har verkligen bara runnit iväg, så snabbt den gått. Hösten & vintern som brukar vara längst och tradigast på året. Hur snabbt ska våren gå egentligen? Undra var jag kommer flytta 2009, förhoppnigsvis blir det min början i sthlm om allt går som det ska. Minns i början hur konstigt det kändes när anna hade flyttat efter studenten 2007 redan i agusti till sthlm, hur tomt de kändes , sen flyttade carro i februari & skulle stanna i milano i ett helt år, nu är det slut & hon är hemme igen, helt sjukt va fort de gått! Nu är vi alla tjejer hemma igen. Har saknat den tiden så himla mycket , när vi umgicks och hittade på saker i inprincip varje dag. Kan knappt fatta att det nu är jag som flyttat hemifrån, så bra 2008 varit, har nästan fasa över dem andra åren som kommer i & med att jag kommer gemföra dem med detta! Undra hur det kommer bli, vad som kommer hända. jag hoppas att det blir bra & utan omständigheter! Jag hoppas att jag kommer vara med Fredde och bo närmare min familj än dem 116 mil som jag gör nu, längre bort ska jag INTE flytta igen! 2000 kronor för att komma hem, de känns lite surt! Det är ju min familj som får mig att stå på två ben, mer än 1 gång per halvår vill jag kunna träffa dem.

Dagen igår var jätte bra , vi åt humer som förrät, black and white till varmrätt och nån fruktblandning i ugnen med glass som efterrätt, gott va de coh mätta blev vi, när jag och Anna va hemma i natt kl 4 var vi fortfarade proppmätta! Anna & Maria var här & åt. Sen åkte vi in till stan kl 11 på kvällen. Dem som inte hade biljett fick komma in på bakom efter 12. Så vi stälde oss i kö 5 i och kom in efter 1 minut, då sprang vi ut & kollade på fyverkerierna & jag och Fredde pussades såklart på tolvslaget. Sen gick vi in på bakom, det var lugnt, kände en hel där & alla var inte så värst berusade och otrevliga som alla brukar vara på nyår, så det var faktsikt riktigt lyckat! Knappt 150 personer heller, så trångt va de inte. Men min förkylning störde lite , var riktigt hängig & torr i halsen. Typsikt att bli sjuk mitt på nyårsafton. Tänk så många kroppar och skallar som mår skit idag, men jag mår fint fint iallafall. Förutom förkylningen. Förstår inte det där med att supa sig redlös på nyårsafton, det är väl en kväll man ska minnas, inte sant? Idag är allt stängt , Fredde kommer om 10 minuter , ikväll ska vi mysa, på lördag har Anna födelsedagsfest & jag måste hitta nån mask jag kan ha på mig! gaah, eftersom att alla måste bära de, frågan är bara var jag ska hitta en.

Kommentarer
Postat av: emma

god fortsättning! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback