torsdag

Heej . Nu sitter jag i köket & väntar på att maria ska höra av sig . . Har precis varit hos mormor och hälsat på henne, sagt hejdå en sista gång innan jag åker hem. Nu ska jag tröffa maria i stan sen kommer aleks, carro och elin vid 5. då ska vi väl sätta oss nån stans och fika eller något. Bara så jag får träffa dem inna jag åker. Imorgon åke rjag hem tidigt tidigt, vill inte flygga , tycer att de e så hemskt obehagligt, ush ush ush! ni sover säkert när jag flyger imorgon. Medans jag sitter coh plågas där uppe i flygplanet. imorgon får jag träffa min älskling, de ska bli så kul. Kommer sakna mamma & pappa jätte mycket! Önska jag kunde ta med mig dem upp till umeå. nej nu ska jag ta coh ringa maria!

Kommentarer
Postat av: N.

Hej, såg en bild på dej där du hade en beige tjock jacka på dig.. tyckte den var jätte fin! Undrar var du har köpt den ? :) / Natalie.

2009-01-16 @ 00:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback