söndag

Nu har jag & mamma varit på bio och sett den nya wallander filmen, Mastemind är ju den bästa som gjorts. Denna va väl som alla andra kan man väl säga. Men inte full så spännande, fick inte panikattacker av spänning nån gång i filmen som jag brukar få. Brukar inte Mikael Persbrandth va med i wallander filmerna, eller e de jag som är helt yr ? Har fått min design tillbaka som ni ser. Äntligen, den hade ju bara försvunnit en dag , märkligt , kanske för att jag förstorde texten den dagen! Det var Marias önskemål. Nu är jag hemma igen. Va på IKEA innan idag & bara gick och drömde. Man vill ju bara köpa en massa saker till hemmet när man är där. Irreterande när inte IKEA finns i Umeå, finns ca 25 mil därifrån. IKEA är så himla bra, billigt också, för de mesta! Hoppas ja kommer in på en 3 årig linje sen , så man kan fixa lite mer med längehten än vad man kan göra nu när man bor borta i bara 1 år, känns onödigt att fixa och lägga ner tid och pengar på de nu. Ni kollar väl på trollkarens hemlighet på kanal 5 som började 21.00 , jag kollar iallafall, riktigt spännande e de. 4 dagar kvar tills jag åker hem!


Kommentarer
Postat av: Benita

Persbrandt är med i Beck filmerna;)

2009-01-12 @ 12:10:01
Postat av: theresa

mikael persbrandt är med i beck filmerna :)

2009-01-12 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback