söndag


En bild från julavslutningen i början av december, på mig & Elin


Snart ska jag ta bussen in till stan, ska till S som ska hjälpa mig med en sak, sen när vi e klara , ska lisa, kanske elin & nina komma in till stan, för att ta en fika. Det är så skönt att dricka en latte ute nu när det är så himla kallt. Var och kollade tvätten innan , men det fanns ingen ledig. Ibland önskade jag bara att vi hade en tvätt maskin här hemma, så man slapp spinga upp och ner 100 ggr . Speciellt nu när det är så himla kallt och man måste ta av & på sig hela tiden. Men man kan inte få allt här i livet . Ikväll ska jag och Fredde kränga godis och kolla filmer, älskar helger, man blir så lugn och avslappnad. Men nu är det slut på slappandet, imorgon är det skola. 9 .00 är det balett som gäller. På med fokus säger jag bara . Hur ska jag orka nu när jag varit ledig i en månad nu. Jisses, ja vi får se hur det går.

Ha en bra söndag

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!



Jag är en tjej som går det sista året på det Estetiska Programmet med inriktning på dans. Jag jobbar just nu men mitt projektarbete där jag ska göra en inspirerande bok till dansare som har tappat dansglädjen eller är inne i en ”danssvacka”. Jag letade efter bloggar på Internet och det var så jag hittade din blogg.



Boken ska innehålla bland annat mycket bilder och citat. Den ska se lättsam ut men innehålla tunga, rörande ord om dans. Precis som dansen, den kan vara lättsam att se på men mycket känsloladdad inifrån.



Jag tycker att din blogg är mycket inspirerande och därför frågar jag ifall om du kan/har tid/lust att skriva en liten berättelse om din danssvacka, hur du kom tillbaka eller bara några ord om vad dans är för dig.



Boken ska vara gjord av dansare för dansare. Helt enkelt för att inspirera varandra och visa att det finns något så speciellt med dansen som man ska ta vara på. Du kan välja att vara anonym eller så skriver jag ut ditt namn och din bloggadress.



E-maila gärna om du har frågor!



Med Vänliga Hälsningar

Helena Johansson -
hea[email protected]

Bäckängsgymnasiet, Borås

2009-01-20 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback