Onsdag

heej, nu har vi fått vårt nya shema som ska stämma , äntigen det har varit en massa strul med allt känns det som på kontoret sen vi började. Nu har alla lärare från sthlm flugits hit. Ikväll ska jag gå på lyrsik hiphop med nån snubbe därifrån, det ska bli helt sjukt skoj. Hoppas att han är bra, det ryktas om att dem ska va top av top. Jupp vi får väl se ikväll, Efter den lyriska hiphopen ska jag på musikal dans, så himla kul e de! Sen ska jag hem coh äta & dusha , sen kalla väl bingen!



Jag



mått kära skåp

Kommentarer
Postat av: Carro

Ååå ser så kul ut att dansa, har gjort det hela mitt liv, men tyvärr slutat nu. Jag vill med :(

Hoppas det går bar för dig, men det ser så ut :)

Lycka till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback