Lördag

Igår mötte jag Lisa i stan vid 4 tiden. Vi handlade mat till kvällen och hade slutligen bestämt oss efter all beslutsångest vi haft över maten för kycklingen och potatisgratängen som jag föreslogt. Sen tog vi bussen hem till Lisa och började med maten då hade klockan redan hunnit bli 7. Hant precis bli klara till Lets dance! Herre guuud så många dåliga där e med i det programmet. Jisses som jag skrattade åt karl johan, han e ju så fruktansvärt usel! När vi käkat klart och sett färdigt på Lets Dance, kollade vi på julavslutningen som min pappa filmat i och med att Lisa inte hade sett de än. Sen kollade vi på hennes projektarbete (en dansföreställning) & slutligen Will Smiths nya film som slutade kl 2 på natten. Hade druckit kaffe och grejer så vi skulle orka hålla oss vakna längre, nu när det är helg. Sen somnade jag på 2 sekunder och då menar jag verkligen 2 sekunder. Nu är jag hemma igen , rätt tidigt faktiskt i coh med att vi hade tvätt tid kl1. Så maskinerna är i full gång & nu håller jag på att skriva inköps listan tänkte vi skulle gå till maxi. Ikväll kommer tjejerna hit ska kolla på dansfilmer, kanske blir det utgång vem vet! Puss & kram

Gårdagen i bilder


Köpte cashew nötter med chili & lemon smak, mm så goda


Snacks, såklart


me


Försökte få till värsta bilden, men de va omöjligt att komma upp!


mm, den goda maten med mango sallad

Kommentarer
Postat av: Caroline

vad fint ditt hår är!

Postat av: Anonym

Hej du! Vart kommer din fina jacka ifrån? :)

2009-01-26 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback