Jag skulle vakna mitt i natten & ta en lång promenad

Heej
Idag slutade vi 12, hade balett , och musklerna i benen bara sved och sved, fick inte upp dem eller vridit ut dem , mina muskler orkade verkligen inte. kämpade och kämpade som bara den! vred ut de sista ur trasan kan man säga. Sen hade vi inpr med Jenny, de va jätte skoj. Ska försöka få inlagt de på schemat med henne. Det är nyttigt och kommer ju på auditionsen. När jag kom hem städade jag hela köket och i inprincip allt som finns i de! Fick tvättat 2 maskiner också. riktigt skönt, men jag har 4 kvar! Snart ska jag ta bussen till skolan igen & dansa musikal dans. Imorgon har vi balett,jazz & dancehall. sen på kvällen ska jag dansa jazz & lyriskt. Sen blir det helg.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback