hemma i umeå



Landat! Nu är jag hemma i umeå igen, åkte flyg från änghelholm till sthlm, hann precis av planet & på det andra. Savannah va jätte duktig, fast hon skrek en hel del på de första planet och börsökte bryta sig ut ur buren som jag hade nere vid fötterna stackaren! När vi landat på umeås flygplats var det första piloten sa att det var 27 minus grader ute , då höll jag på att smälla av , 27 minus, över lever man det lixom. När jag kom ur planet började snoret i min näsa frysa fast i näs håret, skit obehagligt. jätte pinsamt visste inte om det syntes i heller ju så jag började gömma mig i min tora halsduk som jag hade viret 70 varv runt halsen. sen stod S där inne och väntade på mig. Fick min väska , var helt genomsvettig när jag va klar med all packning jag hade med mig, så jobigt det var kom knappt fram i dem trånga gångarna i planet. Det är jätte skönt att fått packat upp coh så, man har ju levt i en resväska i 1 månad nu. I lyx vill jag säga. Mamma har lagat en massa go mat till mig varje dag, har sovit till 11 varje dag, tro de eller ej. Och jag har haft en massa mysiga filmkvällar med min papps, saknar dem redan! Nu ska jag klä på mig , massa, massa så jag inte avlider i kylan här ute , ska nämigen till doktorn hlav 2, får se hur de går. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback