helgdag



Det blev inget göteborg idag , tack vare att jag är sjuk. Va länge sen jag var så här sjuk som jag är nu , tur att det bröt ut nu och inte 2 veckor av skolan. Då hade jag fått spel och tränat endå. Sån är jag! Var precis så jag gjorde för nån dag sen när jag trodde jag var frisk, shop sa de så blev det värre än va det redan varit. vet man ska inte tärna när man är sjuk, men jag kände mig verkligen frisk som en nötkärna, kanske man ska känna sig friskt i mer än en dag innan man börjar med träningen. Låg och sov hela dagen igår, kollade på 5 avsnitt av oc, har nästan sett klart säsong 2 nu , de e så bra! har börjat lyssna på om jag kunde drömma, boken av stephanie meyer. Har inte kommit så långt, men den verkar bra hitintills iallafall.  Idag ska jag nog vila ut mig igen, så jag blir frisk till imorgon, detta är sista helgen jag är hemma i helsingborg nu ju, åker hem på fredag! Har saknat skolan & Lisa jätte mycket. Fredde är ju ensam i vår lägenhet nu i & med att han började jobba tidigare! Saknar honom, saknar att vakna & somna med honom varje dag! Våra rutiner och allt som finns i umeå.  De ska bli skönt att komma hem till vår lägenhet faktiskt, komma igång med skolan och allt. Nu ska vi snart käka makeronstuvning, får se va som händer ikväll. jag och min hosta ska väl ta varandra i handen & sätta oss framför tvn. Ha en trevlig helg♥

Kommentarer
Postat av: fredrik

saknar dig, kom hem

2009-01-10 @ 15:14:55
Postat av: Charlotte

Var med och tävla om en ursnygg design i Emmas blogg, http://www.bems.devote.se/blogs/1064822/taevling-.htm :)

2009-01-10 @ 23:20:13
Postat av: Lisa

aaah panik! saknar dig med!! men vi ses i helgen :) och på måndag ska vi DANSA! wiiihooo

2009-01-14 @ 11:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback