Gårdagen

Godmorgon
Igår vid 7 tiden kom melina,ida,marie,mia,elin & Lisa hit, egentligen va de planerat att vi skkulle ha en taco kväll. men i och med att vi inte visste hur många vi skulle bli så struntade vi i det. Plus att vi hade nog inte fått plats alla i mitt lilla kök. Vi skulle kolla på center stage , den gamla filmen men då hade jag såklart fått hem den nya veriationen, efter allt buande bestämde vi oss för att kolla på en ny dansfilm som kommit ut nyligen. Riktigt förutsägbar va den, men de e dem flesta filmerna som det finns dans med i. Men vi fick oss ett par goa skratt så de va kul endå. Sen va kl 11 när filmen va slut. Satte på musik och dansade lite i vardagsrummet innan dem andra skulle ut, ida, maria & mia skulle till Corona. Melina va "taxi chaufför" och jag , Lisa & Elin stannade kvar hemma hos mig. Sen stack Elin hem vid halv 1 tror jag klockan va då. Sen satte jag på leonardos nya film Revolutionary road, som jag och lisa började kolla på mitt i natten. Såg halva sen somnade vi, får se resten nu till fruksoten, den verkar riktigt bra faktikst. Samma skådespelare som i Titanic, ganska lustigt faktiskt , så gamla dem blivit.. Nej nu ska jag ställa mig coh baka scones och fix ai ordning te, så ska vi sätta oss & mysa framför filmen. Idag är det söndag & jag ska absolut inet gör någonting, all min träningsverk är borta nu när man fått vilat 2 dagar. Saknar mina päron!



Lisa & min mise katt



Gänget


Melina & Ida

Kommentarer
Postat av: LOUISE!

thanks! jupp, thai ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback