ännu en dag på friskis


savannah


Idag har jag och anna varit och tränat , äntligen, mitt virus äter upp min kropp. Det känns verkligen att man varit sjuk, fast att jag inte är det längre. Ush va jag hatar förkylning! Såå onödigt. Men de va ett bra pass idag förutom att där kryllade av folk på friskis. Sen kom jag hem tog en dush och körde pappa till ett ställe, va i stan sen åkte vi till maxi & sist hem till mamma och käkade hennes pite, så god den var! Riktigt duktig har hon blivit på att göra den, pappa kom också och käkade. Sen har jag bara suttit hemma kollat på 3 avsnitt av oc, säsong 2. Såå bra och försökt ladda hem e 10,11,12,13 men dem vill inet laddas ner, jäkla skit! Får panik om inte jag får ner dem snart , och imorgon ska jag ladda ner de första avsnittet av one tree hill sen säsongsavslutet i december, som jag längtat! Sen kollade jag & mamma på the notebook. Igen , jag vet såg den igår också med pappa, men den e så himla bra! kan se den 100 ggr till. Blev en skvätt idag också. Man kan bara inte låta bli!! Nu pratar jag med Anna på msn , hon käkar efterätt nu , mitt i natten, helt galet , känner mig proppmätt efter alla kinapuffar jag krängt. Man får lyxa till de på jullovet! På Onsdag åker anna hemmåt. Neeej! Hur ska jag klara mig utan henne. Har varit med henne varje dag sen jag kom hem utom på julafton. Fredde åker hem till umeå på onsdag han med till vår lilla lya, hur ska jag klara mig utan mina änglar! Det kommer jag aldrig....

Kommentarer
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

heej! förlåt.. jag har haft mycket att göra med lägenheten och jobb och allt. jag´ska kolla på den så fort som möjligt. Den finns nämligen inte vkar i datorn som du hade den, utan jag måste göra om lite. :/ kram

Postat av: fredrik

kommer sakna dig älskling. se till att snabba dig upp till vår lägenhet. det kommer vara tomt utan dig! älskar dig

2009-01-07 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback