Svaren

Vad tänkte du mest på när du tävlade i disco för att det skulle gå bra?
Innan jag skulle ut på golvet och dansa tänte jag inte så mycket försökte inte gemföra mig med andra utan uppvärmde och strechade mycket och inte gemföra mig så mycket med andra. Om man ser på alla andra som dansat och som är duktiga kan man lätt glömma bort sin egen förmåga att dansa, därför ska man tänka att man själv är en rival för dem andra som dem andra är för dig. När musiken väl starta fick jag så mycket adrenalin att jag tog i för fulla muggar , man måste ju älska disco och att tävla. Sen sköter adrenalinet resten!


Då frågar jag nu vart din otroligt snygga gula tröja kommer ifrån? Och sen på din audition, dansade du disco på valfritt då? Har nämligen funderingar på att söka och jag förstod inte riktigt den beskrivningen om man kunde välja disco då, som jag själv dansar..

Min Gula tröja har jag köpt på stadium.
På min audition till umeå skickade jag in en skiva när jag dansade disco och en kort presentation. Om det står att du ska visa ett solo får man välja vilket man vill. visa den stilen du är bäst på. Jag har hört att detta året kan man bara söka digitalt, dem ska alltså inte ha en öppen audition. Men det står på deras hemsida vad videon ska innehålla. Oftast är det nån balettövning vid stången & ett solo. Allt står på deras sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback