onsdag


Jag
-sommaren 08


Nu har jag bokat tid till masage nästa vecka. Har sån fruktansvärd träningsverk i rygg och axlar nu så egentligen skulle massagen sitta bra nu , men ikväll dansar jag och imorgon med, sen är det ju helg. Så det fick vänta till nästa vecka. men eftersom att man har ont i kroppen mestadels hela tiden så gjorde det inget. Ikväll är det lyrisk hiphop så jäkla kuuul! Sen är det musikal dans. Efter de ska jag hem och soova! Imorgon slutar vi halv 4 ändrat schema, och vi har dancehall, skit kul är det att skaka rumpa på Fredag börjar vi med våra egna koreografier. Får se hur de går. Just nu känns det som att jag inte har någon som helst inspiration till steg eller låtar! men sen så bara kommer de när det klickar sådär med låten och dans stegen bara flyter på, önska att det kunde vara en sån dag på fredag. Igår kollade jag på one tree hill avsnitten , såå bra det är, blir galen, bästa serien jag sett nånsin, ni som nte kollar på den borde ladda hem varenda serie av den & se de från första början. På Fredag ska jag va med Lisa vi ska kolla på Lets dance såklart & mysa framför tvn. Sen på lördag är det melodifestivalen såå kul, men det verkar som att elins inflyttningsfest krockar! Nu ska jag slänga i mig ngt att äta , sen ska jag ta bussen till stan. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback