Fredagen i bilder

Godkväll, ikväll är det melodifestivalen i göteborg. Jag och Lisa har laddat med godis och läsk! Ska bli så kul, längtar! Igår åkte vi in till stan vid halv 8 på kvällen jag & Lisa. Det var svinkallt, så mycket vi frös! ush ush ush, så fick jag sms av Elin om att spelningen var försenad till halv 10 istället för 8, jätte jobbigt. och de va skit kallt ute så vi bestämde oss för att gå till mc donalds sålänge tog varsin latte och jordgubbspaj. Såå gott första gången jag smakat den pajen, kommer köpa den varje gång jag e på makedonkan nu. Såklart såg det ut som en fritidsgård där en massa massa fjortisar, riktigt jobbigt! Fattar inte va poängen är med att hänga på mc donalds.  Sen vid hlav 9 mötte elin och hennes band upp oss på vasagatan, tur va de annars hade vi aldirg hittat. Värsta konstiga stället, hade aldirg kunnat tro att det var lokaler där uppe för ungdomar. En massa replokaler fanns där och ett litet litet rum med en liten scen. Riktigt kontsigt folk va där. höll på att smälla av och fick klastrofobi i salen där dem spelade. Men dem va väldigt duktiga faktiskt, Mia hade kommit då också. Efter spelnigen var över gick jag, lisa,mia och elin ut på en bar i stan och satte oss och tig varsin drink, rosa panter blev det för mig & Lisa sååå god! Åkte hem innan tolv till henne var riktigt trött då somnade boms och vaknade 11 imorse.satt och dega och kollade på shuan atzi på youtube. så jävla rolig e han! Vi hade fasa över att gå utomhus, så vi drog på de hela tiden. De hade snöat en massa men tillslut vid 4 gcik vi coh tog bussen. käkade i stan och sen gick vi till hemköp coh handlade inför kvällen. nu är vi hemma hos mig och snart börjar melodifestivalen. Efter den ska hem till Elin! ha en bra lördagkväll & rösta nu rätt!


Lisa inne i reprummet innan spelningen


Bandet syster elak, Elin i rött


Rosa pantern


Mia & Elin på puben


Jag & Lisa på
puben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback