Fredag

Nu är det Fredag, avresedagen mot helsingborg, kan inte fatta att jag ska hem, helt galet. MEN DE SKA JAG! har saknat de, känns som en evighet sen jag va hemma sist. Kommer va hemma vid fyra tiden, då mamma antagligen ska stå & vänta på mig på flygplatsen, ikväll ska vi ha myskväll hemma i soffan (om vi får plats) haha. Kolla på let´s dance, har redan planerat! På arlanda ska jag & Lisa ta en kaffe. Hon kom hit igår och har sovit här i och med att vi ska ta samma flyg idag. Blir en tidig kväll , ikväll. Ska ju upp mitt i natten på lördag ioch med att vårt flyg går så tidigt! Gaaah^^ Jag ska till grandcanaria, helt galet! Unbelievable!!

Kommentarer
Postat av: malin

din kille, finns han kvar?

2009-02-28 @ 08:33:23
Postat av: fredrik

som jag saknar dig

2009-03-01 @ 18:58:49
Postat av: evelina

snygg blogg :) kram!

Postat av: emelie talvis

Fin blogg! :)

2009-03-04 @ 14:16:45
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppas du har det underbart i Gran Canaria :D

2009-03-06 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback