Förlåt för dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering. Vi gör en massa hela dagarna. Har varit på massa visningar & i stan och allt, Här är så stort och så himla mycket folk & bilar över allt. Igår fick vi lägenhet. en jätte fin nyrenoverad 2:a i centrum. den är dock liten men den räcker till oss två. 1500 studenter är utan boende i år så jag e glad att vi fått en lägenhet. Idag har vi en massa att fixa med, ikväll tar lisa tåget hem för att flytta hit redan i helgen. Nästa helg kommer jag hit. Vi har varit i skolan också och Rektorn gav oss en rundvandring. Vilka lärare dem har coh dansare jisses. Längtar så mycket tills vi ska börja. skolan är så stor och så fin! Det kan inte bli bättre. Detta året hade de visst varit ovanligt många som sökt till bårdar. Tänk att jag kom in. Ahh! Det är galet. Jag älskar Oslo redan. Skrivit mer när jag kommit hem till Sverige. Har en massa massa bilder ni ska få se också. Ha de super på Fredag åker vi tillbaka till Sverige. Jag ska börja packa och inhandla lite grejer.

Ha d braa



Stan



Vår lägenhet


Jag , efter att vi skrev på kontraktet


Akerbrygge

Kommentarer
Postat av: Sara

Flyttar du utan Fredde??

Vad ska nu hända med er??

2009-08-12 @ 14:34:33
Postat av: madde

vad är det för dansutbildning du har kommit in på? :) kan du inte berätta lite mer om den.. hade varit snällt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback