mot Oslo

Godmorgon. kl 8 va jag hos läkaren och gjorde hälsokontroll. Nu har vi lastat släpet, det är ett litet släp coh de är inte ens fullt. haha^^ känns jätte skönt. det är inte så mycket som får plats i vår lilla lägenhet. Nu ska jag dusha sen ska vi handla de sista på maxi. Handla madrass och ett litet köksbord på IKEA inom apoteket, sen ska vi hämta Lisa i Göteborg. Och sen blir de raka spåret mot Oslo. Längtar tills vi kommer till lägenheten. Den e så fin! Kan inte skirva på ett tag nu. Tar nog ett par dagar tills vi har internet. Ha de jätte bra!


Kommentarer
Postat av: ........................

villle bara berätta för dig att Aayla har dött om du inte visste de.....R.I.P Ayla :((

2009-08-18 @ 10:42:29
Postat av: Jasmin

Hej kusinvitamin <3 Hoppas du trivs där och jag kommer så fort ni är klara med lägenheter, hör av dig. Älskar dig. Puss

Postat av: Anonym

Hej. Jag har lite frågor till dig ang Oslo. Ska flytta dit om några veckor och tänkte om jag kunde få skicka ett mejl till dig med några frågor?



Hälsningar

Ulrica

2009-08-21 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback