15 agusti



Nu har jag och mamma hämtat våningsängen jag coh Lisa ska ha i Oslo. Sovrummet fick inte plats med våra sängar så nu ska jag sova i en 90 säng igen. Minns inte ens när jag gjorde de sist, va väl i högstadiet kanske. Äsh de ska funka. hade en 160 säng innan, Ja jag använde hela, ligger över diagonalen, kommer väl trilla av denna 90 sängen ett antal gånger haha. Fast de får man ju inte hoppas! Sen har jag och mamma varit nere i källaren och ränsat va jag ska ha med mig coh inte ha med mig. De va inte mycket som ska mä kan jag ju säga. Det mesta är kläder. Haha! De e de mesta jag äger. Så nu är packningen klar. Har suttit coh skirivit ut papper till dem sista stiftelserna jag ska söka stipendier hos. Sen har jag skrivit ett CV. Nu ska jag klä på mig och åka hem till Fredde sista kvällen vi har tillsammans innan jag flyttar. Känns knasigt!
Om ett par timmar åker Lisa & hennes familj till Oslo och flyttar in hennes möbler. Hon ska mäta fönsterna så jag kan köpa "trädraperier" till sovrummet och vardagsrummet/köket.
Imorgon ska jag nog bara slappa för allt e stängt, umgås med Fredikus hela dagen. Sen på Måndag har jag en massa som ska fixas. Och mot kvällen blir de utgång med tjejerna! Sen har jag bara tisdagen kvar och tidigt på Onsdag ska vi åka med släpet till Oslo.
Åhh jag e så förväntansfull. Jag älskar Oslo redan! Den staden är som gjord för mig!!

Ha de kempe great som dem säger i oslo. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det mellan dig och Maria nu för tiden? verkar som om ni har glidit ifrån varandra lite..

2009-08-15 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback