torsdan i GC

Kom just på att jag inte lagt upp bilderna klart än sen jag var med pappa i grancanaria, slutade ju på onsdan när vi va där och då var de ett par dagar kvar. så här kommer bilderna som togs under torsdan, då vi va på stranden för första gången, och på kvällen blev det garbros.. En av dem bästa dagarna där nere.. here you go..



jag på playan


Pappa utanför hotellet på helt fel mötesplats än av vi hade bestämt med G


me


Garbros gänget


vårt bord


sen gick vi vidare till kareoke baren


ett par folk som vi träffade på garbros som vi sen festade vidare med :)


Jag & G va så här inne i texten på tv skärmen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mina söta vänner som jobbar på Garbos :) Gilla du showen ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback