Torsdag


Jag & Lisa ♥


Igår åt jag lunch med pappa på haket, vi gick en runda på stan, hälsade på aleks på Gina & Carro i sin butik, sen åkte vi till söder och tog en glass. Sen blev det punktligt för att gå till wilson dance center för att kolla på ida när hon skulle dansa barndans. Va kul att se den nyöppnade skolan också. Satt och kollade där i 45 minuter, sen åkte jag med hem och slappade ett tag, i och med att jag gick upp 7 imorse va ja i inprincip trött hela dagen för att det blivit fel på dygnet, sov 2 timar till igen innan 12. så det var en konstig omställning. Sen kom Jasmin hit vi satt & snackade om allt mellan himmel & jord, och när klockan blev 7 körde jag iväg till Fredde. Sov där inatt, fick gå upp med tuppen idag igen. Men känner mig inte alls lika seg idag som jag gjorde igår. Idag ska jag & mamma äta frukost på espresso house, ska bli mysigt, det finns ju inte uppe i umeå och det är mitt favorit fik. Världens godaste frukost har dem. Sen ska jag göra hälsokontroll i eftermiddag som kostar 500:- så himla mycket för dem 2 minuterna som man är där, jätte jobbigt, men det ska ju göras. Balettakademien i sthlm kräver de, tänkte det är lättare att göra de hemma i helsingborg, när jag vet vem jag kan gå till. Nu har jag bara 3 dagar kvar här hemma, sen ska jag upp & ge gärnet dem sista veckorna, kommer att bli en massa massa rep kan jag tänka mig. Sen ska man packa ner allt igen & flytta, jobbigt, längtar så mycket till Göteborg den 20:e, audition och Liseberg & allt med Lisa, det kommer bli skit skoj. Guuud va de é fint väder, önska jag kunde ta med mig det hem till umeå! Så det åtminstonde blev lite varmare än 2 plus grader där uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback