söndag

ännu en dag i malmö. pappa,mamma,jag , tapp & hans tjej åkte till det nybyggda köpcentret entré för att kolla läget. Det var väldigt mdentbuggt, glasäggar och marmorgolv i tre våningar, massvis med butiker och restauranger, va på span efter Stadium, men såklart fanns inte det där, efter 3 h promenix där lämnade vi av mamma hemma sen åkte vi andra vidare till laröd och käkade glass, då fick savannah också följa med. sen släppte pappa av mig hemma, kom nyss ut ur dushen , ska nsrat ta bussen in till stan och möta carro, tänkte ta en fika i stan, vädret är ju helt underbart och imorgon ska det bli sämre :( så man får ju passa på att vara utomhus nu då.

Här kommer lite bilder från dagen




pappas nya bil


köpcentrum entré


jag & mammsen


Jag & pappsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback