Måndag

Godmorgon igår avslutade jag kvällen med Carro i stan, vi gick till gröningen och tillbaka, var underbart att få gå där igen, har saknat det så himla mycket. Där va en massa folk faktiskt. Sen när vi va i stan igen satte vi oss på mezo för vi började frysa, tog varsin varm chocklad och pratade om allt mellan himmel och jord, sen började klockan bli mycket så vi tog bussen hem runt tio, när jag kom hem somnade jag som en stock efter 10 minuter framför tvn. Idag skiner solen somvanligt. Helt underbart väder, tänkte snart gå till maxi och köp jordgubar och lite att grilla. för idag ska vi hem till aleks coh sola i hennes trädgård sen blir det grillning, ska bli supermysigt! Nu har Anna åkt tillbaka till sthlm, eftersom att hennes påsklov nu är slut, imorgon kommer maria tillbaka från stockholm. På tors ska vi til J och bada Jackutsi och batsa, ska bli underbart, ett dopp i polen blir det säkerligen INTE! Skönt att jag har en hel vecka kvar här hemma! Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback